Pepsi koopt conflict met rapwereld af
Pepsi Cola heeft voor miljoenen een conflict met de rapwereld afgekocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De drankfabrikant dumpte onlangs zijn ambassadeur, de hiphopper Ludacris, ten faveure van zanger Ozzy Osbourne. Vervolgens riep de platenmaatschappij van Ludacris op tot een boycot van Pepsi via de non-profitorganisatie The Hip-Hop Summit Action. De partijen zijn nu overeengekomen dat Pepsi enkele miljoenen dollars schenkt aan instellingen die zich richten op de creatieve ontwikkeling van kinderen. Om hoeveel het gaat wordt niet bekendgemaakt. Het contract met Ludacris wordt daarmee definitief van tafel geveegd (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid