Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC introduceert 'De NRC Code' voor kwaliteitsjournalistiek

Ceci n’est pas un bureau heeft de campagne ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne laat zien hoe de NRC-journalistiek gebaseerd is op De NRC Code: een document waarin de uitgangspunten en grondbeginselen zijn vastgelegd.

'Juist in een tijd van vluchtigheid, oppervlakkigheid en nepnieuws richt NRC zich tot lezers die hechten aan journalistieke kwaliteit', is de boodschap. Er is een actiepagina: nrc.nl/nrc-code.

Naast online wordt de campagne ook gevoerd in de eigen media, magazines en op radio. Afzender is nrc.next, de NRC in de ochtend.

De campagne is in samenwerking tussen Ceci n’est pas un bureau, uitgeverij, hoofdredactie en fotoredactie tot stand gekomen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in