NRC introduceert 'De NRC Code' voor kwaliteitsjournalistiek
Ceci n’est pas un bureau heeft de campagne ontwikkeld.


De campagne laat zien hoe de NRC-journalistiek gebaseerd is op De NRC Code: een document waarin de uitgangspunten en grondbeginselen zijn vastgelegd.
'Juist in een tijd van vluchtigheid, oppervlakkigheid en nepnieuws richt NRC zich tot lezers die hechten aan journalistieke kwaliteit', is de boodschap. Er is een actiepagina: nrc.nl/nrc-code.
Naast online wordt de campagne ook gevoerd in de eigen media, magazines en op radio. Afzender is nrc.next, de NRC in de ochtend.
De campagne is in samenwerking tussen Ceci n’est pas un bureau, uitgeverij, hoofdredactie en fotoredactie tot stand gekomen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De Horecabond
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid