Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe indeling Social Media

Hoewel ik de term social media niet correct vind, gebruik ik hem toch maar in mijn titel, omdat het zo'n hot topic is. Natuurlijk zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel ik de term social media niet correct vind, gebruik ik hem toch maar in mijn titel, omdat het zo'n hot topic is. Natuurlijk zijn platforms als Twitter, Facebook en Hyves te gebruiken als media, maar feitelijk zijn het plaatsen waar consumenten tesamen komen om zich aan elkaar te verbinden, omdat ze dezelfde interesse delen of om andere redenen. De term 'social' bij 'social networks' is ook al zo interessant. Volgens mij is een netwerk van vrienden of professionals per definitie een sociale aangelegenheid, maar dit terzijde.

related partner content for mobile comes here

Omdat het media landschap (de brandscape) nogal veranderd is heb ik de stoute schoenen aangetrokken en in ieder geval digitale media getracht in kaart te brengen in een document ().
Ik zou het bijzonder waarderen als jullie het willen doornemen en erop willen reageren per email of lekker openbaar als reactie op deze posting.

Je kunt de pdf hier bekijken: Digital Interactive Branding -

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in