
Dat meldt de Europese Commissie (EC). Nederlandse consumenten zijn vooral optimistischer over de toekomstige ontwikkeling van de werkloosheid. In de afgelopen 15 jaar was de Nederlandse consument over het algemeen positiever gestemd dan de Europese consument.
Het Nederlandse consumentenvertrouwen lag volgens de definitie van de EC in juni van dit jaar op 16. Dat is 21 punten hoger dan een jaar eerder. Ook in Estland en Duitsland nam het vertrouwen aanzienlijk toe, maar in geen enkel Europees land was de verbetering zo groot als hier. Gemiddeld was het consumentenvertrouwen in de EU in juni 5 punten hoger dan in juni 2005.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensIn zes EU-landen is het vertrouwen van consumenten het afgelopen jaar gedaald.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee