Mobile advertising netwerk Widespace opent kantoren in Londen en Kopenhagen
Widespace heeft twee nieuwe kantoren geopend in Europa. Zowel in Groot Brittannië als in Denemarken kunnen adverteerders nu terecht bij lokale experts voor interactieve rich media campagnes op mobiel.
Volgens Emarketer.com, besteden adverteerders in Europa het meeste geld per gebruiker aan mobiele advertenties.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMet de opening van de nieuwe kantoren in Londen en Kopenhagen, wil Widespace nog beter de Europese adverteerders in hun behoeften voorzien en is multinationale samenwerking mogelijk.
“Met de opening van de kantoren in Londen en Kopenhagen is het voor adverteerders nog gemakkelijker een internationale campagne op te zetten. Deze uitbreiding biedt dan ook zeker voordelen voor onze Nederlandse klanten”, zegt Keith Ta, Head of Sales Nederland bij Widespace. “Door de Europese uitbreiding ontstaan er nieuwe perspectieven voor merken om met Widespace’s technologie en innovatieve formats de juiste doelgroep te bereiken.”
“De visie van Widespace is het ontwikkelen van oplossingen voor mobile advertising om zo de eindgebruiker een positieve ervaring te geven. Met deze snelle groei van Widespace en het openen van nieuwe kantoren in Europa, kunnen we op termijn heel Europa voorzien van onze mobiele advertentie mogelijkheden”, voegt Keith Ta toe.
Widespace heeft momenteel acht kantoren in Europa; in Finland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Groot Brittannië en Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid