Overslaan en naar de inhoud gaan

Jubilee start 'Geld maakt WEL gelukkig'

Tijdens het bevrijdingsfestival in Den Bosch op 5 mei jl. werd de aftrap gegeven voor de campagne ‘Geld maakt WEL gelukkig’ van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 45 Nederlandse (ontwikkelings)organisaties die hun krachten bundelen in de coalitie Jubilee Nederland, willen jongeren via de campagne laten zien dat schuldkwijtschelding tot minder armoede leidt. Daarmee willen zij het draagvlak voor meer schuldkwijtschelding vergroten.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Geld maakt WEL gelukkig’ bestaat uit verschillende activiteiten. Een promoteam trekt langs acht festivals om aandacht te vragen voor de campagne. Voor studentengroepen is een nieuw simulatiespel ontwikkeld, Kimbanda Reloaded. Als onderdeel van de campagne zullen tevens acht studenten naar Ghana reizen om een antwoord te vinden op de vraag of het kwijschelden van schulden zinvol is. De studenten zullen hun waarnemingen in het najaar aan Minister Van Ardenne overhandigen. Ook zullen ze in een bijeenkomst met medestudenten over hun ervaringen vertellen. Om een grote groep jongeren te bereiken is daarnaast een ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in