Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Direct wil met spraakherkenning, Facebook en biometrie mobiel bankieren nog makkelijker maken

ING Direct Canada, onderdeel van de ING Groep, is aan het verkennen hoe zij Facebook, Spraakherkenning en biometrische technieken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de ING Direct Snapshot Orange mobiel bankieren app krijgen klanten momenteel een compleet en vereenvoudigde weergave van al hun rekeningen en geldtransacties via e-mail. Samen met IBM rolt de bank nu ook de dienst uit om een deel van deze zaken via je Facebook te kunnen bekijken, inclusief real-time meldingen

related partner content for mobile comes here

ING Direct Canada CIO Charaka Kithulegoda, zegt: "Er is een aardverschuiving gaande in financiële dienstverlening. Door Mobile banking veranderd niet alleen hoe mensen gebruik maken van de diensten van de bank, maar uiteindelijk ook voor welke bank ze kiezen. Toekomstige initiatieven zijn oa spraakherkenning waarmee klanten eenvoudig banktransacties uit te voeren door te spreken in plaats van typen. ING Direct is ook aan het kijken hoe biometrische technieken ingezet kunnen worden voor voor doeleinden zoals klanten login”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in