Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogere nettowinst Het Parool

Het Parool heeft over 2007 een nettowinst behaald van 2,3 miljoen euro. In 2006 bedroeg de winst 1,7 miljoen euro, tegen 0,4 miljoen euro…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijfsresultaat (voor bijzondere posten) bedroeg 2,0 miljoen euro, tegen 1,5 miljoen euro in 2006. De advertentieomzet steeg met 8 procent, de abonnementenomzet met 1 procent. De totale omzet was 29,8 miljoen euro (+4%).

related partner content for mobile comes here

Het jaar 2008 staat in het teken van investeringen in de digitale inspanningen en verdere vernieuwing van de krant. Precies vijf jaar geleden werd Het Parool zelfstandig nadat de krant zich los had gemaakt van PCM Uitgevers.

Het Parool maakt verder bekend samen met AT5 en andere mediapartijen in Amsterdam een 'Amsterdams Mediahuis' te willen bouwen. Dit is mogelijk door nieuwbouw op Oostenburgereiland, waar de krant nu evenals PCM Uitgevers al is gehuisvest. Ook radiozender Q-music, omroep MTNL en de Amsterdamse redacties van persbureau ANP voelen voor het Mediahuis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in