Hemels met publieksblad Hide&Chic


Onder leiding van creatief directeur Rupert van Woerkom gaat Hide&Chic in een frequentie van 4 edities per jaar verschijnen. De titel gaat over originele en exclusieve ontdekkingen, van ver weg tot heel dichtbij. Vaste onderdelen in het magazine zijn: cultuur en shopping, mode en cosmetica, cars en stars, glamour en literatuur, reizen en thuisblijven en gastronomie. Hide&Chic moet zowel mannen als vrouwen aanspreken.
Van Woerkom: ‘Ik speelde al een tijdje met het idee om toch ook een publieksblad te starten. Dat is uiteindelijk Hide&Chic geworden, een magazine dat heel dicht bij mijn eigen interesse ligt en dat van de mensen waarmee we het allemaal maken. Wel upscale maar niet materialistisch en er zit naast veel visueel spektakel ook heel veel te lezen in. Kortom: een heerlijk feel good-magazine, punt uit.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid