Overslaan en naar de inhoud gaan

Hemels met publieksblad Hide&Chic

Sponsored magazine uitgever Hemels Publishers lanceert 17 november zijn eerste publiekstijdschrift. In het blad, Hide&Chic geheten, staat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder leiding van creatief directeur Rupert van Woerkom gaat Hide&Chic in een frequentie van 4 edities per jaar verschijnen. De titel gaat over originele en exclusieve ontdekkingen, van ver weg tot heel dichtbij. Vaste onderdelen in het magazine zijn: cultuur en shopping, mode en cosmetica, cars en stars, glamour en literatuur, reizen en thuisblijven en gastronomie. Hide&Chic moet zowel mannen als vrouwen aanspreken.

related partner content for mobile comes here

Van Woerkom: ‘Ik speelde al een tijdje met het idee om toch ook een publieksblad te starten. Dat is uiteindelijk Hide&Chic geworden, een magazine dat heel dicht bij mijn eigen interesse ligt en dat van de mensen waarmee we het allemaal maken. Wel upscale maar niet materialistisch en er zit naast veel visueel spektakel ook heel veel te lezen in. Kortom: een heerlijk feel good-magazine, punt uit.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in