Overslaan en naar de inhoud gaan

Gillette & McLaren Mercedes breiden samenwerking uit

De nieuwe sportmarketingcampagne moet ‘mannen inspireren’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, het mannenverzorgingsmerk van Procter & Gamble en het hebben een meerjarig partnerschap getekend om de marketingcampagne, gericht op ‘Precision Engineering’, te voeren.

related partner content for mobile comes here

Het partnerschap heeft betrekking op Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

De nadruk komt te liggen op ‘de manier waarop de twee merken de grenzen van technologie verleggen’.

Naar eigen zeggen is Gillette voorloper in de scheercategorie en McLaren is ‘pionier van het eerste carbonvezelframe in de Formule 1 en introduceerde succesvolle elektronische systemen’.

De nieuwe sportmarketingcampagne moet ‘mannen inspireren’.

Dit gebeurt door communicatie in zowel tv, digitaal, pr en in-store-programma’s.

McLaren Mercedes F1-coureurs Jenson Button en Kevin Magnussen zijn in de campagne te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in