Frans dorpje omgebouwd tot ‘Nederland’


Een dorp in Frankrijk werd dit weekend bezet door een snackmuur, Jumbo, pannenkoekenhuis en Frans Bauer. Bureau Indie Amsterdam bouwde het dorp om tot een Nederlandse ‘oase’, pal langs de Route du Soleil van Europa.
Korte film
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne voor Tele2 moet laten zien dat je in het buitenland kunt internetten alsof je thuis bent. Dit weekend lanceerde de provider een video over de ludieke actie:
VIVE LA INTERNET OP VAKANTIE!
Polonaise
Rogier de Bruin en Emilio de Haan van INDIE Amsterdam: ‘Het was mooi om te zien dat de Nederlandse vakantiegangers zich echt ook echt meteen thuis voelden. Voordat we het wisten werd de polonaise al ingezet, en stonden de eerste beelden op Facebook.’
Credits:
Adverteerder: Tele2
Creative Agency: INDIE Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Roel Welling, Jan Boon
Producer: Allen Grygierczyk
Post-productie: The Compound
Geluid: Audentity
PR: Blyde Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid