Overslaan en naar de inhoud gaan

Cool Unlimited kiest voor Bruut

Bruut en Cool Unlimited hebben de handen ineen geslagen. Het Amsterdamse bureau draagt bij aan de technische, conceptuele en creatieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en Cool Unlimited hebben de handen ineen geslagen. Het Amsterdamse bureau draagt bij aan de technische, conceptuele en creatieve realisatie van events die door Cool Unlimited worden geïnitieerd.

related partner content for mobile comes here

Ook zijn er plannen gezamenlijk events te ontwikkelen. Centrale locatie is het CoolbrandsHouse in Amsterdam. Op deze locatie, in 2007 door Cool Unlimited geopend, komen merken letterlijk en figuurlijk samen.
is een initiatief van Maarten Schäfer en Anouk Pappers en biedt een platform voor merken. De core business is 'story telling' voor merken. Wereldwijd worden merken geïnterviewd voor hun verhalen, die vervolgens geactiveerd worden via blogs, podcasting, de university roadshow en de publicatie van the Guru Book. Het doel van de activatie is het creëren van brand ambassadors en het verhogen van de brand sympathy.
Cool Unlimited heeft plannen om het concept CoolBrandsHouse ook in Dubai en Moskou te lanceren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in