Overslaan en naar de inhoud gaan

Club Med en Thomas Cook samen in strategisch partnership

In drie jaar tijd moet de verkoopdoelstelling van 100 miljoen euro worden gehaald.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe plan zal de huidige samenwerking tussen beide reisbedrijven verder verstevigen door een sterke focus op het leveren van gezamenlijke verkoop- en marketingactiviteiten en een samenwerking op het vlak van vluchten, zowel binnen als buiten Europa.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking is gebaseerd op de huidige Club Med-relatie met Thomas Cook in Frankrijk en richt zich op een gezamenlijke verkoopdoelstelling van 100 miljoen euro via Thomas Cook-kanalen die in 2018 gerealiseerd moet zijn.

60 procent groei

De verwachting is dat 60 procent groei zal ontstaan door het aantrekken van nieuwe klanten uit diverse Europese landen waaronder België en Nederland.

Club Med hoopt op een sterke omdat Thomas Cook in landen eigen kantoren en/of eigen verkooppunten heeft.

De overeenkomst is in lijn met de internationale ontwikkelstrategie van Club Med en moet laten zien dat er vertrouwen is om het netwerk voor de accommodaties te verbreden en de kennis en verkoop potentie van het Club Med-product verder te delen.

Thomas Cook wil in het partnership, dat een driejarenplan is,  profiteren van de bekendheid van het Club Med-merk en kan, als gevolg van deze strategische samenwerking klanten nieuwe, luxe all-inclusive vakanties op meerdere bestemmingen aanbieden.

Twee doelstellingen

Elk land waar dit partnership actief wordt heeft twee doelstellingen:

- het toevoegen van de Club Med-product aan het bestaande aanbod en

- zorgen voor vluchtmogelijkheden naar die bestemmingen, als die nog niet worden aangeboden.

In Nederland zal dit onder het Thomas Cook-merk Neckermann reizen worden aangeboden.

Beide partners zullen, om dit te bevorderen diverse gezamenlijke marketinginitiatieven ondernemen in de verschillende landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in