Overslaan en naar de inhoud gaan

Chiquita lanceert 'verantwoorde' advergame

Ook bananengigant Chiquita gaat op de game-tour. De 'Bananentycoon' is vooralsnog alleen losgelaten op de Nederlandse, Belgische, Zwitserse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook bananengigant gaat op de game-tour. De is vooralsnog alleen losgelaten op de Nederlandse, Belgische, Zwitserse en Oostenrijkse markt. De crux van het spel zit 'm in het samenspel van bananen kweken, arbeiders tevreden houden, omgeving respecteren en natuurlijk, en vooral, moeder Natuur blijven eren. Kortom: naast een publicitair, ook wel degelijk een didactisch doel. En het moet gezegd, het is ze gelukt. De game ziet er goed en leuk uit en is uitermate amusant. Goed gemaakt door het Antwerpse .

related partner content for mobile comes here

Naast het investeren en verdienen van bananen, houd je de arbeiders druk, het kweekproces in de gaten, het dorp tevreden en verdien of verlies je respect.

De game hangt samen met een groot van Chiquita in Costa Rica ter bescherming van het regenwoud. Dus nobel en ethisch genoeg. En leuk ook nog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in