Chiquita lanceert 'verantwoorde' advergame
Ook bananengigant Chiquita gaat op de game-tour. De 'Bananentycoon' is vooralsnog alleen losgelaten op de Nederlandse, Belgische, Zwitserse en Oostenrijkse markt. De crux van het spel zit 'm in het samenspel van bananen kweken, arbeiders tevreden houden, omgeving respecteren en natuurlijk, en vooral, moeder Natuur blijven eren. Kortom: naast een publicitair, ook wel degelijk een didactisch doel. En het moet gezegd, het is ze gelukt. De game ziet er goed en leuk uit en is uitermate amusant. Goed gemaakt door het Antwerpse These Days.
Naast het investeren en verdienen van bananen, houd je de arbeiders druk, het kweekproces in de gaten, het dorp tevreden en verdien of verlies je respect.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe game hangt samen met een groot Project van Chiquita in Costa Rica ter bescherming van het regenwoud. Dus nobel en ethisch genoeg. En leuk ook nog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid