Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter bedrijfsresultaat Sanoma Magazines Nederland

Het bedrijfsresultaat van Sanoma Magazines Nederland - Sanoma Uitgevers inclusief dochters en deelnemingen - is in de eerste helft van dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als gevolg van veranderingen in het bedrijfsportfolio is de omzet gedaald van 256,4 vorig jaar naar 246,9 miljoen euro dit jaar. Dat meldt moederbedrijf SanomaWSOY. De omzetdaling is het gevolg van veranderingen in het bedrijfsportfolio. Het bedrijfsresultaat van Sanoma Magazines Nederland laat over het geheel een duidelijke verbetering zien, vooral dankzij de veranderingen in het portfolio en een sterke kostenbeheersing.

related partner content for mobile comes here

De advertentie-inkomsten namen toe. Bij de online advertentie-inkomsten was er een groei van 23%, maar de omzet op de lezersmarkt bleef achter. De totale omzet van Sanoma Magazines – de divisie waartoe Sanoma Magazines Nederland behoort – steeg met 1,5 pct van 595,3 naar 603,9 miljoen euro. Indien er rekening wordt gehouden met veranderingen in het bedrijfsportfolio steeg de omzet met 3.2 pct.

Moederconcern SanomaWSOY, waar Sanoma Magazines deel van uitmaakt, haalde een omzet van 1.452,8 miljoen euro. Dat is een groei van 3,2 pct. Het bedrijfsresultaat daalde van 186,9 naar 171,2 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in