Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP: nieuwe informatie over Tempus

WPP zegt nieuwe informatie te hebben die haar zaak om onder het bod op Tempus Group uit te komen versterkt. Het concern praat momenteel nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een beslissing werd eigenlijk gisteren verwacht. Volgens Reuters heeft WPP het bod verlengd tot 29 oktober, omdat de beslissing van het Takeover Panel is uitgesteld. De Britse mediagroep wil niet zeggen welke nieuwe informatie ze heeft. Maar bronnen melden dat het te maken heeft met de positie van Tempus rond 20 augustus, toen WPP met haar bod van 555 pence per aandeel kwam. WPP gelooft nog steeds in de strategie achter de deal, maar denkt ook dat het bod veel te hoog is gezien de situatie in de laatste maanden. WPP wil nu een beroep doen op een wet die zegt dat een overname niet door hoeft te gaan als de (financiële) omstandigheden plotseling sterk zijn gewijzigd. WPP kan overigens nog in beroep gaan tegen de beslissing van het Takeover Panel, waarvan verwacht wordt dat ze de Britse keten niet in het gelijk zal stellen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in