Overslaan en naar de inhoud gaan

Minder geloof Nederlandse bedrijven in web

Nederlandse topmanagers zijn minder overtuigd van het financiële voordeel dat internethandel kan opleveren dan hun Europese collega's. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Nederlandse bedrijfsleven beschouwt zichzelf als innovatief, maar blijkt ook voorzichtig, met name rond mobiel internet. Het onderzoek eEurope wordt jaarlijks gehouden in 21 Europese landen. Aanvullend worden ook managers in de Verenigde Staten, India, Japan en Zuid-Afrika geïnterviewd. Ondanks de vele dotcom's die ten onder gingen en de algehele malaise in de technologiesector geeft 76 procent van de Europese topmanagers aan dat de investeringsplannen in internet ongewijzigd zijn. Rond de zestig procent van de managers gaven aan dat het budget voor de verschillende vormen van e-commerce is verhoogd met 15 procent. Van de Nederlandse bedrijven vertelde 71 procent dat het bestedingen dit jaar zou opvoeren. Wel zegt 63 procent dat de implementatie langer duurt dan was verwacht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in