Overslaan en naar de inhoud gaan

Honig wint Jaarprijs Goede Voeding

Dankzij de World Wide Wrap is Honig uitgeroepen tot winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding die jaarlijks door het Voedingscentrum…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarprijs is een initiatief van het Voedingscentrum en Stuurgroep Goede Voeding in het kader van de vijfjarige campagne “Goede voeding, wat let je? (1996-2001)”?

related partner content for mobile comes here

Er waren 3 bedrijven genomineerd: Albert Heijn, Bonduelle Nederland en Honig Merkartikelen. Alle drie hebben in het afgelopen jaar een product op de markt gebracht dat consumenten helpt om gezonder te eten. Volgens de jury heeft het consumeren van een gezonde gezinsmaaltijd een impuls gekregen door de introductie van de World Wide Wrap van Honig. Verder had de jury waardering voor de wijze waarop het concept is uitgedacht en in de markt gezet, waardoor ook jongere doelgroepen worden bereikt.

Winnaar Honig krijgt een jaar lang het exclusieve recht op het gebruik van het beeldmerk “Winnaar Jaarprijs Goede Voeding 2001”?. Het beeldmerk is een krachtig communicatiemiddel dat op verpakkingen mag worden afgebeeld, maar ook in reclame- of voorlichtingscampagnes kan worden ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in