Honig wint Jaarprijs Goede Voeding


De jaarprijs is een initiatief van het Voedingscentrum en Stuurgroep Goede Voeding in het kader van de vijfjarige campagne “Goede voeding, wat let je? (1996-2001)”?
Er waren 3 bedrijven genomineerd: Albert Heijn, Bonduelle Nederland en Honig Merkartikelen. Alle drie hebben in het afgelopen jaar een product op de markt gebracht dat consumenten helpt om gezonder te eten. Volgens de jury heeft het consumeren van een gezonde gezinsmaaltijd een impuls gekregen door de introductie van de World Wide Wrap van Honig. Verder had de jury waardering voor de wijze waarop het concept is uitgedacht en in de markt gezet, waardoor ook jongere doelgroepen worden bereikt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWinnaar Honig krijgt een jaar lang het exclusieve recht op het gebruik van het beeldmerk “Winnaar Jaarprijs Goede Voeding 2001”?. Het beeldmerk is een krachtig communicatiemiddel dat op verpakkingen mag worden afgebeeld, maar ook in reclame- of voorlichtingscampagnes kan worden ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid