Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertentieperikelen zitten Yahoo dwars

Het Amerikaanse internetbedrijf Yahoo heeft in het derde kwartaal van dit jaar een verlies opgelopen van 24,1 miljoen dollar vergeleken met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De onderneming maakte woensdag na het sluiten van de effectenbeurs van New York verder bekend dat de omzet sterk is afgenomen, van 295,5 miljoen tot 166,1 miljoen dollar.

related partner content for mobile comes here

Ondanks de daling was het resultaat overeenkomstig de verwachtingen van de analisten. Het bedrijfsresultaat was nog wel positief met 8,4 miljoen dollar. Dat komt overeen met de 1 dollarcent per aandeel die was verwacht.

De achteruitgang van de resultaten is het gevolg van de sterke daling van de advertentie-inkomsten van het internetbedrijf. Yahoo waarschuwde er voor dat de winst per aandeel in het lopende kwartaal weleens kan tegenvallen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in