TU Delft lokt studenten met sms
De Technische Universiteit Delft gaat sms inzetten om haar naamsbekendheid onder scholieren te vergroten.
Met de actie XZje (sms-taal voor 'ik zie je ') kunnen scholieren met het mobieltje meedoen aan een prijsvraag. De actie wordt door een website, folders en direct mailings ondersteund en loopt een maand. Voor de actie is gebruik gemaakt van SMSpoll.nl van het mobiele internetbedrijf Picasse. Via de website kunnen scholieren de dagboeken lezen van verschillende studenten. In de dagboeken zitten de letters verborgen die samen het juiste woord vormen. De scholieren kunnen de oplossing per sms versturen en meedingen naar de prijzen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid