Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnbranche voert samen met 24Kitchen campagne voor matig drinken

In Nederland staat vooral Heineken bekend om de campagnes over verantwoord alcoholgebruik. De wijnbranche werkt daarvoor samenen met…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Niet alleen . 24Kitchen en de Koninklijke Vereniging van Nederlandse Wijnhandelaren (KVNW) slaan de handen ineen om samen meer bewustwording te creëren over verantwoord genieten van wijn. Actief informeren over het verantwoord drinken van wijn staat hierbij centraal. In ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’, vanaf maart 2017 te zien op 24Kitchen, tonen wijnkenner Harold Hamersma en schrijver Ronald Giphart tijdens een roadtrip door Californië hoe bewust te genieten van wijn.

related partner content for mobile comes here

In ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’ bezoeken wijnkenner Harold Hamersma en schrijver Ronald Giphart Californische wijnhuizen en besteden ze aandacht aan de . Wine in Moderation is een campagne waarin het genieten van wijn, maar drinken met mate centraal staat. Zo laten Hamersma en Giphart kijkers zien hoe bewust te genieten van een goed glas wijn. Naast het tv-programma komt de Wine in Moderation-campagne ook terug op 24Kitchen.nl, de social media kanalen en in de promo’s van het nieuwe programma. ‘De Wit, Rosé & Roodtrip’ is vanaf maart 2017 te zien op 24Kitchen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in