Overslaan en naar de inhoud gaan

What's in a Brand?

Dat iedere marketeer, marketing adviseur, strategic director of journalist een eigen definitie heeft van het begrip "merk" wordt leuk onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat iedere marketeer, marketing adviseur, strategic director of journalist een eigen definitie heeft van het begrip "merk" wordt leuk onder woorden gebracht door .

related partner content for mobile comes here

Deze Amerikaanse internet ondernemer stelt in een van zijn on line dat merkdefinities veelal zijn geinspireerd op grote merken als Coca-Cola, Nike, Microsoft, enzovoort of op de context van de afzender.

In het laatste geval krijg je de "typische" merkdefinitie van een push marketeer ("It's (brand, HL) a consistent message that must be pushed out to consumers as frequently as possible"), of van een creatief ("It's an aesthetic style that consumers should recognize").

Mark stelt simpel dat een merk de optelsom is van ervaringen die door mensen onderling worden uitgewisseld. Heb ik dit niet eerder gehoord... en was daar niet ook al een naam aan gegeven?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in