Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrijdag deadline inzenden Mercurs

Alle categorieën zijn aangescherpt en aangepast.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor de volgende Mercurs kun je inzenden:
Mediamerk van het Jaar (nieuwe categorie): voor mediamerken met een 360graden-visie, vertaald naar minimaal twee platformen.
Printmagazines worden bekroond als Magazine van het Jaar.
Nieuwe titels (online of in print) of alternatieve productvarianten, kunnen worden ingezonden voor Lancering van het Jaar.
Een vormgeving of een restyling van onderscheidend hoog niveau, kan worden ingezonden voor Artdirection van het Jaar.
De beste beeldreportages, videoreportages en tekstreportages kun je inzenden voor Reportage van het Jaar.
Creatieve, effectieve en efficiënte marketingacties komen in aanmerking voor de Marketingactie van het Jaar.
Events, apps, (online) retail en andere innovatieve daden passen in de Merkinnovatie van het Jaar
En de Hoofdredacteur van het Jaar.

Voor de tweede keer wordt in samenwerking met het Lucas Ooms Fonds de BeLOFte van het Jaar uitgereikt. Talent kan uit alle disciplines van het vak komen en hoeft niet bij een uitgeverij te werken, maar moet wél door iemand worden aangemeld. 

related partner content for mobile comes here

De organisatie geeft aan dat er online veel meer mogelijkheden zijn om in te zenden. .

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in