Viral van de week: Stiekem een traantje wegpinken met P&G
Door deze Procter & Gamble commercial krijg je, naast tranen in je ogen, heel veel zin in Rio 2016.


Eerlijk is eerlijk, ook ik moest een traantje webpinken bij deze commercial van Procter & Gamble. Waarschijnlijk is het de combinatie van een super script, de meeslepende muziek van meesterpianist Ludovico Einaudi en de prachtige rollen van acteurs en sporters.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarnaast was er voor deze commercial een niet te zuinig seeding budget beschikbaar, wat zorgt voor een gigantische bereik. Meer dan 8 miljoen mensen zagen de video.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSP&G Thank You, Mom - Strong | Rio 2016 Olympic Games
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en seeden van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid