Unilever doet aantal merken van de hand
Het was- en voedingsmiddelenconcern Unilever verkoopt een aantal merken in de Verenigde Staten en Canada. De stap past in de strategie om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat onder meer om Mazola (bak- en braadproducten), de stroopmerken Karo, Golden Griddle, Old Tyme en Old Colony en diverse maïsproducten. Deze merken werden vorig jaar verkregen door de overname van de Amerikaanse concurrent Bestfoods, maar Unilever wilde vooral Knorr en Conimex. De af te stoten merken hadden vorig jaar een omzet van 400 miljoen dollar (ruim 1 miljard gulden). Unilever verwacht nog voor eind dit jaar van de merken af te zijn.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid