Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G sluit grote deal met Viacom

Procter & Gamble en Viacom Plus, de sales en marketing unit van Viacom, gaan een verregaande samenwerking aan. De deal houdt de marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zenders zijn CBS Television Network, MTV, MTV2, VH1, Nickelodeon/Nick at Nite, CMT, BET, UPN, TV Land, Paramount Television, King World and Comedy Central. Deze zogenaamde cross-platform marketing biedt P&G de mogelijkheid tot one-stop shopping op de verschillende mediaplatformen (tv, internet, etcetera) van Viacom. Volgens Bob Wehling, wereldwijde marketingdirecteur van Procter & Gamble is het niet zomaar een overeenkomst. "Op deze manier hebben we een grotere keuze in de door ons gewenste programmering en zijn er mogelijkheden tot co-marketing programma’s." Mel Karmazin, president en coo van Viacom noemt het een nieuwe manier van zakendoen in de media-industrie. Hoeveel er met de samenwerking gemoeid is, werd niet bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in