Tv-bestedingen groeien in eerste kwartaal
Het eerste kwartaal van 2005 is meer geld besteed aan reclame op de Nederlandse tv-zenders. Ten opzichte van het eerste kwartaal van 2004…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Spot, de Stichting tot Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame, maakte deze cijfers gisteren bekend. Vorig jaar stegen de reclamebestedingen al licht met 1,4 procent. Met de veel sterkere stijging in het eerste kwartaal van 2005, durft Spot nog niet te spreken van een definitief herstel van de reclamemarkt. Wel worden de cijfers ‘bemoedigend’ genoemd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De retailers, telecombedrijven en financiële instellingen gaven met name meer geld uit aan tv-reclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid