Overslaan en naar de inhoud gaan

Thalys gaat samenwerken met Rosapark en DigitasLBI

Beide bureaus zijn geselecteerd na een aanbestedingsproces en gecontracteerd voor drie jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werkte al eerder met het Franse bureau en verlengt de samenwerking voor het verder ontwikkelen en uitvoeren van de merkcommunicatie van de onderneming. De Brusselse tak van gaat zich richten op het versterken van de digitale strategie en CRM. 

related partner content for mobile comes here

Scheherazade Zekri-Chevallet, Chief Commercial Officer van Thalys: &;De strategie die Rosapark voorstelt, biedt Thalys de gelegenheid een sterkere en meer betrokken positie te claimen die naadloos aansluit bij onze merkidentiteit "Van harte welkom". Hun visie brengt ons merk, onze ambities en positionering naar een hoger niveau. DigitasLBi laat blijken goed inzicht te hebben in de uitdagingen van Thalys op het gebied van digitale communicatie en CRM. Ze staan daarbij zorgvuldig stil bij het belang van culture verschillen in diverse markten waarin wij actief zijn. Hun strategie is ambitieus, gericht op meerdere kanalen en met een duidelijke rol voor social media. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met beide agentschappen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in