SWOCC-onderzoek: ‘Geautomatiseerde communicatie zal menselijk contact niet volledig vervangen.’
INTERVIEW Hoe ervaren consumenten geautomatiseerde 1-op-1 communicatie? Dr. Theo Araujo (assistant professor UvA) geeft alle antwoorden.
De overgang naar een digitale communicatieomgeving heeft de afgelopen tientallen jaren de manier waarop consumenten en merken met elkaar communiceren drastisch veranderd. SWOCC publicatie 77 ‘Automated 1-2-1 Communication’ laat zien hoe merken strategisch gebruik kunnen maken van de conversational agents – zoals chatbots en virtuele assistenten. SWOCC: ‘Het biedt communicatieprofessionals hulp bij de implementatie van geautomatiseerde 1-op-1 communicatie.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidChatbots, artificial intelligence and voice-activated assistants are fuelling the fourth industrial revolution. It’s going to be a period of great change that will affect all industries. From a marketing, customer care and even operations perspective, there is enormous potential for businesses of all sizes to drastically reinvent themselves and incorporate chatbot technology. Find out what’s going to be a hit in 2019 - https://blog.engati.com/chatbot-market-hit-success/