Overslaan en naar de inhoud gaan

Supertargeted mobile advertising campagne van FIFA 14

Gameontwikkelaar EA heeft voor haar nieuwe voetbalgame EA Sport FIFA 14 een mobile advertising campagne in Engeland opgezet,die oa locatie-…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mobile advertentie is locatie gebonden en alleen de zien 3 kilometer rondom diverse grote voetbalstadions. In diverse apps verschijnt de advertentie dus alleen wanneer de mobiele gebruiker in de buurt is van het stadion. Daarnaast is de mobiele advertentie alleen te zien, wanneer er een wedstrijd worde gespeeld.

related partner content for mobile comes here

Naast deze locatie- en tijdgebondenheid is de content ook 'personalized'. De rich media banner laat een video advertentie zien met het meest dichtstbijzijnde voetbalstadion in de hoofdrol. Via een click komt de gebruikt vervolgens op een voor mobiel geoptimaliseerde website, waar je direct het spel kan aanschaffen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in