Steam wint arbeidsmarktaccount Defensie
De aanbesteding betreft de arbeidsmarktcommunicatie voor alle vier de krijgsmachtdelen.
Koninklijke Marine, Landmacht, Luchtmacht en Marechaussee trekken vanaf nu gezamenlijk op in één overkoepelende campagne.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOok de instroom van jonge militairen via de ROC-opleiding Veiligheid en Vakmanschap en de campagne over de ‘verantwoordelijkheid van Defensie’ maken deel uit van de opdracht.
Met het samenvoegen van de afzonderlijke arbeidsmarktcampagnes streeft Defensie nadrukkelijk naar het behalen van synergievoordeel. 'Werd voorheen dezelfde technicus door de verschillende krijgsmachtdelen in verschillende campagnes benaderd, vanaf nu willen we wervingsinspanningen veel meer bij elkaar laten optellen,' aldus kolonel Rik Bergman, directeur Dienstencentrum Werving en Selectie, in een begeleidend persbericht.
De nieuwe door Steam ontwikkelde campagne met het thema ‘Je moet het maar kunnen’, gaat binnenkort van start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid