Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam wint arbeidsmarktaccount Defensie

De Europese aanbesteding voor de arbeidsmarktcommunicatie van de krijgsmachtdelen is gewonnen door Steam in Amsterdam. Het bureau gaat per…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aanbesteding betreft de arbeidsmarktcommunicatie voor alle vier de krijgsmachtdelen.

related partner content for mobile comes here

Koninklijke Marine, Landmacht, Luchtmacht en Marechaussee trekken vanaf nu gezamenlijk op in één overkoepelende campagne.

Ook de instroom van jonge militairen via de ROC-opleiding Veiligheid en Vakmanschap en de campagne over de ‘verantwoordelijkheid van Defensie’ maken deel uit van de opdracht.

Met het samenvoegen van de afzonderlijke arbeidsmarktcampagnes streeft Defensie nadrukkelijk naar het behalen van synergievoordeel. 'Werd voorheen dezelfde technicus door de verschillende krijgsmachtdelen in verschillende campagnes benaderd, vanaf nu willen we wervingsinspanningen veel meer bij elkaar laten optellen,' aldus kolonel Rik Bergman, directeur Dienstencentrum Werving en Selectie, in een begeleidend persbericht.

De nieuwe door Steam ontwikkelde campagne met het thema ‘Je moet het maar kunnen’, gaat binnenkort van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in