Overslaan en naar de inhoud gaan

Start nieuwe jongerencampagne "Wijs op Reis 2004"

Vorige week startte het ministerie van Buitenlandse Zaken de jongerencampagne ‘Wijs op Reis 2004’. Onder het motto ‘Check…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet jongeren niet alleen wijzen op wat er mis kan gaan in het buitenland, maar vooral hoe ze op een simpele manier problemen kunnen voorkomen door de juiste voorbereidingen te treffen. Op staan tips en wetenswaardigheden voor een goedereisvoorbereiding.

related partner content for mobile comes here

In deze campagne is een hoofdrol weggelegd voor het duo Steffen & Flip, vooral bij jongerenbekend door hun deelname aan de succesvolle MTV-serie The Trip in 2003."In deze serie lieten Steffen & Flip jongerenzien hoe je nou juist niet moet reizen. Daarom hebben we hen gevraagd om de hoofdrol te spelen in onze campagne om jongeren aan te sporen goed voorbereid op reis te gaan", zegt Henk van Gent van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

De campagne maakt gebruik van een poster (op scholen), wildplak-acties,radiocommercials, een opvallende boomerangkaart en internet. Op de campagneposter staan Steffen en Flip afgebeeld in een hachelijke situatie in een buitenlandse gevangenis. In deradiocommercials geeft het duo ‘ludieke vakantietips’.

In de Wijs op Reis-brochure is een speciale bijlage opgenomen die ‘Mee op reis’ heet. ‘Mee op Reis’ bevat de belangrijkste informatie voor op reis in creditcard formaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in