Start nieuwe jongerencampagne "Wijs op Reis 2004"


De campagne moet jongeren niet alleen wijzen op wat er mis kan gaan in het buitenland, maar vooral hoe ze op een simpele manier problemen kunnen voorkomen door de juiste voorbereidingen te treffen. Op www.wijsopreis.nl staan tips en wetenswaardigheden voor een goedereisvoorbereiding.
In deze campagne is een hoofdrol weggelegd voor het duo Steffen & Flip, vooral bij jongerenbekend door hun deelname aan de succesvolle MTV-serie The Trip in 2003."In deze serie lieten Steffen & Flip jongerenzien hoe je nou juist niet moet reizen. Daarom hebben we hen gevraagd om de hoofdrol te spelen in onze campagne om jongeren aan te sporen goed voorbereid op reis te gaan", zegt Henk van Gent van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne maakt gebruik van een poster (op scholen), wildplak-acties,radiocommercials, een opvallende boomerangkaart en internet. Op de campagneposter staan Steffen en Flip afgebeeld in een hachelijke situatie in een buitenlandse gevangenis. In deradiocommercials geeft het duo ‘ludieke vakantietips’.
In de Wijs op Reis-brochure is een speciale bijlage opgenomen die ‘Mee op reis’ heet. ‘Mee op Reis’ bevat de belangrijkste informatie voor op reis in creditcard formaat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid