Overslaan en naar de inhoud gaan

Spyker haakt in op Prinsjesdag

The Communication Company heeft voor het Nederlandse automerk Spyker een dagbladadvertentie ontwikkeld die inhaakt op de geschiedenis van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft voor het Nederlandse automerk een dagbladadvertentie ontwikkeld die inhaakt op de geschiedenis van het merk.

related partner content for mobile comes here

De advertentie zal op Prinsjesdag, morgen dus, in diverse dagbladen te zien zijn.

De gebroeders Spijker ontwierpen eind 19de eeuw voor het een houten koets in renaissancestijl die we beter kennen als de Gouden Koets.

Op Prinsjesdag zal Spyker de nieuwe livery lanceren. De raceauto's van het Formule 1-team worden oranje met zilver. Net als de auto's van het Spyker Squadron (zie het plaatje hierboven).

Qua sponsoring zal Spyker MF1 zich met met name focussen op it, telecom, new media, financial services, luxury brands. Het nieuwe design sluit hier volgens Spyker goed op aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in