Spyker haakt in op Prinsjesdag


The Communication Company heeft voor het Nederlandse automerk Spyker een dagbladadvertentie ontwikkeld die inhaakt op de geschiedenis van het merk.
De advertentie zal op Prinsjesdag, morgen dus, in diverse dagbladen te zien zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe gebroeders Spijker ontwierpen eind 19de eeuw voor het Koninklijk Huis een houten koets in renaissancestijl die we beter kennen als de Gouden Koets.
Op Prinsjesdag zal Spyker de nieuwe livery lanceren. De raceauto's van het Formule 1-team worden oranje met zilver. Net als de auto's van het Spyker Squadron (zie het plaatje hierboven).
Qua sponsoring zal Spyker MF1 zich met met name focussen op it, telecom, new media, financial services, luxury brands. Het nieuwe design sluit hier volgens Spyker goed op aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid