Overslaan en naar de inhoud gaan

'Sprookjesmysterie' genomineerd voor INMA Awards

Het Sprookjesmysterie, een multimediale marketingcampagne van de Efteling en Wegener NieuwsMedia, is genomineerd voor de internationale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominatie is voor de categorie: Readership/Usage of the Print Newspaper. Wegener is dit jaar de enige genomineerde Nederlandse dagbladuitgever. In totaal zijn er 90 marketingcampagnes van 57 uitgevers uit 19 landen genomineerd.

related partner content for mobile comes here

Het Sprookjesmysterie was een spel rond de verdwijning van zeven sprookjesvoorwerpen uit de Efteling. De hulp van alle kinderen in Nederland werd ingeroepen om ze terug te vinden en het Sprookjesbos van de ondergang te behoeden. Dagbladlezers hadden in dit spel een streepje voor, zij ontvingen aanwijzingen voor het spel via hun (regionale) dagblad. In de maanden mei en juni 2009 speelden bijna 56.000 deelnemers mee met het Sprookjesmysterie.

De Awards zijn bedoeld om innovatieve, succesvolle marketingcampagnes van dagbladuitgevers te belonen en promoten. De winnaars van 2010 worden bekendgemaakt tijdens het INMA congres op 28 april in New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in