Overslaan en naar de inhoud gaan

SocialMerk

De Social Media grijpen razendsnel om zich heen. Je kan geen blog of column induiken of het gaat over Social Media. Binnen en buiten de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er liggen kansen voor het Merk. Inmiddels ingevuld met een flink aantal succesvolle voorbeelden . Maar ik mis toch vaak een belangrijk aspect, is het Merk al wel in de juiste vorm om gebruik te maken van de Social Media. Hebben Merken de juiste attitude om op deze media te communiceren met hun doelmens. Ik zie nog veel Merken met de oude mediatoon de nieuwe media bestormen. Zij zijn er nog niet achter dat je in deze media je sociaal moet opstellen en niet iets moet trachten te verkopen.

related partner content for mobile comes here

Verkopen is uit en je zult als Merk moeten investeren om met Social Media aan de gang te gaan. Je zal echt speciale Social Media medewerkers moeten voegen in je marketing communicatie team. Het Merk zal de consequentie moeten trekken om met de Consumens één op één te communiceren en dat je andere skills daar voor nodig hebt. Je zal als Merk je anders moeten gaan opstellen. Social Media zijn niet voor niets de Media van de toekomst.

Het Merk zal de consequenties moeten trekken uit de maatschappelijke ontwikkelingen die al een tijdje aan de gang zijn. Merken zullen niet alleen de Sociale Media moeten betreden maar Merken zullen zich ook Social moeten gaan gedragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in