Overslaan en naar de inhoud gaan

Snap komt met Dynamic Product Ads voor real-time advertenties

Gebruikers krijgen relevantere advertenties te zien.
Snapchat
© 123RF
Snapchat
© 123RF

Snap introduceert Dynamic Product Ads, waarmee adverteerders op Snapchat nu realtime advertenties maken die zijn gebaseerd op een productcatalogus met duizenden producten. Daarvoor is een assortiment aan templates en designs beschikbaar, dat geschikt is voor de mobiel.

Dynamic Product Ads wordt na de Amerikaanse introductie nu wereldwijd geïntroduceerd. Snap meldt dat adverteerders sneller te werk kunnen gaan door een catalogus te synchroniseren en een doelgroep te kiezen, waarna Snap in realtime de ads bouwt. Als er veranderingen in het productaanbod zijn (zoals prijs of beschikbaarheid) veranderen de advertenties automatisch.

Voor gebruikers betekent het dat ze relevantere advertenties te zien krijgen gebaseerd op hun interesses. Snap hoopt dat de techniek het kwaliteitsniveau van dynamic ads en daarmee de waardering zal verhogen.

related partner content for mobile comes here

Zie ook het interview met regionale baas Joost Hagesteijn: ‘Merken zijn gewend geraakt aan het tempo waarin Snapchat innoveert'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in