SMS-promoties: privacy-pluimpje
In emailmarketing is het inmiddels gemeengoed: stuur nooit een ongevraagd bericht zonder de ontvanger de mogelijkheid te geven op een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In SMS-marketing kun je dat doorgaans gevoeglijk vergeten. Gebrek aan ruimte en aan de behoefte om aan elementaire privacy-richtlijnen te voldoen, zijn kennelijk nog steeds de rigueur in mobiele marketingland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Toch kreeg ik laatst de eerste promo-SMS onder ogen met een opt-out-regeltje aan het eind. Hulde, Citibank!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReacties van mensen die ooit al eens zo'n correcte promo-SMS kregen zijn van harte welkom!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid