Overslaan en naar de inhoud gaan

Smart IM in de Erasmus Top 250 Groeibedrijven 2020

Smart IM staat voor de tweede keer op rij in de Top 250 Groeibedrijven, zo maakte het Erasmus Centre for Entrepeneurship bekend.
Smart IM

Door het effectief en efficiënt inzetten van de verschillende disciplines van de online marketing binnen onze full-funnel-strategie kunnen wij onze klanten online succes blijven beloven.

Lees meer

Als een van de grondleggers van de Nederlandse zoekmachinemarketing werd Smart Internet Media in 2003 opgericht. Fris en vol ambitie maakten onze specialisten een vliegende start, en ons bedrijf groeide al snel uit tot een full-funnel online marketingbureau, waarbinnen de afdelingen SEO, SEA en CRO nauw samenwerken. Succes voor onze klanten betekent succes voor ons: natuurlijk zijn we blij als het goed gaat, maar toch proberen we altijd net dat beetje meer te leveren.

Lees minder
Smart IM in de Erasmus Top 250 Groeibedrijven 2020
Smart IM in de Erasmus Top 250 Groeibedrijven 2020

Hiermee behoort Smart IM ook in 2020 tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Groei en ontwikkeling onder de vleugels van Avalanche Digital Group

Smart IM heeft een fantastisch jaar achter de rug. Het toonaangevende online marketingbureau werd onderdeel van de Avalanche Digital Group, een nieuwe groep van high-performance ondernemingen in de digitale markt. Mede dankzij hun nieuwe positie als onderdeel van de Avalanche Digital Group, realiseerde Smart IM een enorme stijging in omzet en groeide het bedrijf in korte tijd uit van 35 tot 50 werknemers.

Voorwaarden Top 250 Groeibedrijven

De Top 250 Groeibedrijven is een initiatief van nlgroeit. Om in aanmerking te komen voor de Top 250 Groeibedrijven 2020 is een omzet van tenminste 5 miljoen euro en een minimum van 10 FTE’s een vereiste. Ook moet er de afgelopen 3 jaar jaarlijks een groei van tenminste 20% in FTE en omzet zijn behaald. Smart IM voldoet ook dit jaar weer ruim aan beide criteria.

De krachtige succesformule van Smart IM

Smart IM was bijna 20 jaar geleden één van de grondleggers van de Nederlandse zoekmachinemarketing en -optimalisatie en heeft sindsdien geen moment stilgestaan. Met behulp van hun unieke inhouse technologie, big data en solide samenwerkingen die als onderdeel van de Avalanche Digital Group mogelijk worden gemaakt, is het bedrijf verzekerd van een mooie toekomst waarin voortdurende groei centraal staat.

“Bij ons staat de klant in het middelpunt. Het gaat om samen continu gezond groeien, waarbij we de juiste ondersteuning bieden. Onze ijverige medewerkers spelen hierin een cruciale en gewaardeerde rol.” aldus Bas de Goeje, CEO. “Samen kijken wij ernaar uit om nog groter te worden, om zo nog meer e-commerce ondernemers nóg beter van dienst te kunnen zijn.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Smart IM

Door het effectief en efficiënt inzetten van de verschillende disciplines van de online marketing binnen onze full-funnel-strategie kunnen wij onze klanten online succes blijven beloven.

Lees meer

Als een van de grondleggers van de Nederlandse zoekmachinemarketing werd Smart Internet Media in 2003 opgericht. Fris en vol ambitie maakten onze specialisten een vliegende start, en ons bedrijf groeide al snel uit tot een full-funnel online marketingbureau, waarbinnen de afdelingen SEO, SEA en CRO nauw samenwerken. Succes voor onze klanten betekent succes voor ons: natuurlijk zijn we blij als het goed gaat, maar toch proberen we altijd net dat beetje meer te leveren.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in