Overslaan en naar de inhoud gaan

Recreatiebedrijven halen geld op voor Warchild

Bijna 200 recreatiebedrijven in Nederland hebben gezamenlijk met de Nationale Footzy Ballonnendag minimaal 60.000 euro voor War Child…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar schatting zijn er van de 75.000 gedistribueerde ballonnen op donderdag 1 augustus zo'n 60.000 om 19.00 uur tegelijkertijd de lucht ingegaan. De ballonnen zijn de afgelopen weken door de recreatiesector voor 1 euro per stuk verkocht aan de recreanten. Het definitieve totaalbedrag zal hierdoor minimaal uitkomen op 60.000 euro. Bart van Diest van organisator Footzy verwacht dat de opbrengst voor War Child de komende weken nog zal toenemen. Het uiteindelijke bedrag bestemd voor War Child wordt begin november bekend gemaakt. Daar alle kosten van het evenement gedekt waren door hoofdsponsor EnergyXS en vele overige sponsoren, zal de volledige opbrengst van het evenement naar War Child gaan. De ballonnendag werd georganiseerd door Footzy, de website van de samenwerkende recreatiebedrijven, in samenwerking met brancheorganisatie Recron.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in