Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank Utrecht tevreden over views scripted reality serie

Rabobank Utrecht is tevreden over het aantal views van de eerste aflevering van de serie over een Utrechts studentenhuis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste aflevering is 3000 keer bekeken in drie weken. In de serie worden vier bewoners van een Utrechts studentenhuis gevolgd. In de serie komen er niet alleen financiële problemen aan bod, ook de oplossingen ervan. Uit onderzoek van Nibud bleek dat 75 procent van de studenten geen idee hebben waarvoor ze zijn verzekerd. Daarom wil de bank met deze serie bewustwording over dit onderwerp bij de studenten creëren.

related partner content for mobile comes here

De studentenraad van de bank is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van de serie. De raad heeft als doel om mee te kijken met de product- en dienstverlening. De bank heeft sinds een jaar een eigen studentenraad en is hiermee de enige bank in Nederland. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in