Publieke zenders in week 27 op 33,2 pct
De publieke omroepen behaalden in week 27 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,2 pct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,1 pct en de SBS-zenders 15,8 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 32,6, de zenders van RTL Nederland 28,9 en de SBS-zenders 20,7 pct. In week 27 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 169 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,7 pct, RTL4 had 16,4 en SBS6 11,6 pct. Het best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van zondagavond met ruim 2 miljoen kijkers. Studio Sportzomer van zondagavond was met meer dan 1,7 miljoen kijkers tweede.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid