
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,1 pct en de SBS-zenders 15,8 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 32,6, de zenders van RTL Nederland 28,9 en de SBS-zenders 20,7 pct. In week 27 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 169 minuten.
Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,7 pct, RTL4 had 16,4 en SBS6 11,6 pct. Het best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van zondagavond met ruim 2 miljoen kijkers. Studio Sportzomer van zondagavond was met meer dan 1,7 miljoen kijkers tweede.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee