'PR-branche overleeft zware tijden'
Tijdens een presentatie van Fleishman-Hillard, het grootste PR-bureau in de VS, voorspelde Graham een omzetstijging van 36%. Dat is slechts een kleine teruggang vergeleken met vorig jaar toen de inkomsten met 42% stegen tot 300 miljoen dollar. De komende drie jaar verwacht Fleishman een verdubbeling van de inkomsten.
John Graham moest wel toegeven dat de eerste twee maanden van dit jaar de zwaarste waren sinds de vroege jaren '90. Net als veel andere PR-bureaus had Fleishman te lijden onder de neergang van de technologiebedrijven, maar volgens de ceo was dit 'nauwelijks merkbaar'. Massale ontslagen konden zij voorkomen door meer technologie-klussen te klaren voor traditionele bedrijven die op internet gaan.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDit jaar zal Fleishman in Azië zoeken naar overnamepartners en in de VS naar nieuwe klanten in de gezondheidssector. (bron: PR Week US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid