Overslaan en naar de inhoud gaan

'PR-branche overleeft zware tijden'

Ondanks recente tegenvallers in de PR-markt blijft John Graham, ceo van Fleishman-Hillard, optimistisch over de toekomst. Hij zei te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een presentatie van Fleishman-Hillard, het grootste PR-bureau in de VS, voorspelde Graham een omzetstijging van 36%. Dat is slechts een kleine teruggang vergeleken met vorig jaar toen de inkomsten met 42% stegen tot 300 miljoen dollar. De komende drie jaar verwacht Fleishman een verdubbeling van de inkomsten.

related partner content for mobile comes here

John Graham moest wel toegeven dat de eerste twee maanden van dit jaar de zwaarste waren sinds de vroege jaren '90. Net als veel andere PR-bureaus had Fleishman te lijden onder de neergang van de technologiebedrijven, maar volgens de ceo was dit 'nauwelijks merkbaar'. Massale ontslagen konden zij voorkomen door meer technologie-klussen te klaren voor traditionele bedrijven die op internet gaan.

Dit jaar zal Fleishman in Azië zoeken naar overnamepartners en in de VS naar nieuwe klanten in de gezondheidssector. (bron: PR Week US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in