MagicMinds opent ontmoetingsplaats


De locatie aan de Prins Hendrikkade 20-21 heeft een totale oppervlakte van 4200 vierkante meter. Vogens MagicMinds is er een ontwikkeling gaande van 'interruption marketing' (traditionele marketing gericht op het versturen van eenzijdig gerichte boodschappen naar de consument) naar 'participation marketing' (marketing gericht op het creëren van communities die actief participeren in het merk). Hierdoor zullen bedrijven veranderen in omgevingen waar de werknemers niet alleen werken, maar ook 'spelen, ontspannen, leren, drinken, eten en slapen'.
Vanaf 30 maart is het pand van MagicMinds gedeeltelijk opengesteld voor het publiek. Deze aparte ruimtes noemt het bedrijf 'Experiences'. Zo heet de openbaar toegankelijke ontmoetingsplaats Experience 1, terwijl Experience 2 combinatie is van sociëteit en nachtclub en Experience 3 bestaat uit twee auditoria. MagicMinds heeft onder meer de bedrijven Albert Heijn, Aegon, De Telegraaf, Endemol, HMG, SBS en de Rotterdamse voetbalclub Feijenoord als klant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid