Overslaan en naar de inhoud gaan

MagicMinds opent ontmoetingsplaats

Multichannel communicatiebedrijf MagicMinds heeft in Amsterdam een ontmoetingsplaats geopend voor medewerkers, decision makers,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De locatie aan de Prins Hendrikkade 20-21 heeft een totale oppervlakte van 4200 vierkante meter. Vogens MagicMinds is er een ontwikkeling gaande van 'interruption marketing' (traditionele marketing gericht op het versturen van eenzijdig gerichte boodschappen naar de consument) naar 'participation marketing' (marketing gericht op het creëren van communities die actief participeren in het merk). Hierdoor zullen bedrijven veranderen in omgevingen waar de werknemers niet alleen werken, maar ook 'spelen, ontspannen, leren, drinken, eten en slapen'.

related partner content for mobile comes here

Vanaf 30 maart is het pand van MagicMinds gedeeltelijk opengesteld voor het publiek. Deze aparte ruimtes noemt het bedrijf 'Experiences'. Zo heet de openbaar toegankelijke ontmoetingsplaats Experience 1, terwijl Experience 2 combinatie is van sociëteit en nachtclub en Experience 3 bestaat uit twee auditoria. MagicMinds heeft onder meer de bedrijven Albert Heijn, Aegon, De Telegraaf, Endemol, HMG, SBS en de Rotterdamse voetbalclub Feijenoord als klant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in