Portfoliopuzzel: die naam hoeft helemaal niet sexy te zijn
Liefde voor het product maakt soms blind.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/72888ab7-7f14-5864-982f-c500c3659444/article/37/8b/378bc577-7ae2-4b93-aa1d-bca8f3259290/opening_image/opening_image_pro_hero/beeldwhatsinaname.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/72888ab7-7f14-5864-982f-c500c3659444/article/37/8b/378bc577-7ae2-4b93-aa1d-bca8f3259290/opening_image/opening_image_pro_hero/beeldwhatsinaname.jpg)
Alle marketeers zijn verliefd op hun eigen product. Terecht, ze zijn er immers iedere dag full time mee bezig. Die unieke propositie met al zijn mogelijkheden moet dan natuurlijk een hele coole naam krijgen waarmee deze zich het beste kan profileren. Hoe sterker gepositioneerd, hoe meer waarde kan worden gecreëerd. Logisch toch?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid