Ogilvy PR bureau van het jaar
Olgilvy PR uitgeroepen tot pr-bureau van het jaar tijdens de uitreiking van de PRWeek Awards in New York.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Verder kreeg Ogilvy bekroningen voor zijn ‘Beyond Petroleum’ campagne voor BP in de categorieën Brand Development en Internal Communications. Verder streefde Cone als winnaar van de Campagne van het jaar 1000 deelnemers voorbij. De prijs werd toegekend voor de ‘Feeding Children Better’ campagne die het bureau had opgezet voor voedselconcern ConAgra. John Graham, voorzitter en CEO van Fleishman Hillard, werd unaniem verkozen tot PR professional van het jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid