Nummerherkenning hoeft niet bij telemarketing
Telemarketeers hoeven geen telefoonnummers te hanteren die herkenbaar zijn voor de consument. Zo'n verplichting biedt ‘geen effectieve…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat schrijft staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) aan de Tweede Kamer, die hierop had aangedrongen. Veel consumenten zullen niet voelen voor nummerherkenning, omdat ze daarvoor vaak exta moeten betalen aan het telefoonbedrijf. Bovendien kunnen telemarketeers zo'n verplichting makkelijk omzeilen door gebruik te maken van internettoepassingen. Daarnaast blijft de irritatie dat de telefoon zal overgaan, aldus Heemskerk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hij voelt meer voor een ‘bel-me-nietregister'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSConsumenten die zich daarvoor aanmelden, mogen in de toekomst niet meer gebeld worden door telemarketeers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid