Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike blijft Woods trouw, Gatorade haakt af

Sportartikelenfabrikant Nike blijft Tiger Woods trouw. Een van de topmannen van het Amerikaanse bedrijf, Charlie Denson, heeft dit vrijdag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De golfer is in opspraak geraakt vanwege buitenechtelijke affaires. Woods betuigde vorige week openlijk spijt voor zijn gedrag. “De tijd zal leren wat dit betekent voor zijn imago. Maar een ding staat vast: hij is nog steeds een even goede golfer als een jaar geleden,' aldus Denson. “Hij is een van de belangrijkste gezichten in onze golfcampagne en we gaan ervan uit dat hij dat blijft.'

related partner content for mobile comes here

Woods gaf vorige week geen uitsluitsel over een rentree. Denson: “We kijken uit naar zijn terugkeer. Hij is en blijft de beste golfer die er is.'

Later op de dag kreeg Woods toch weer een teleurstelling te verwerken. Sportdrankmerk Gatorade maakte bekend te breken met de Amerikaanse golfer. "We zien geen rol meer voor Tiger in onze marketingcampagne en hebben daarom de relatie beëindigd,' verklaarde een woordvoerster. Gatorade blijft wel verbonden aan de Tiger Woods Foundation. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in