Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgan Stanley: geen bod WPP op Grey

Investeringsbank Morgan Stanley denkt niet dat WPP Group een bod gaat doen op Grey Global Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sommige investeerders zijn volgens de bank namelijk bezorgd dat WPP in een biedingstrijd met Havas terechtkomt, waardoor de prijs voor Grey veel hoger wordt.

related partner content for mobile comes here

WPP staat overigens wel op het punt investeerders goed nieuws te melden over de cijfers van de eerste zes maanden van 2004. De winst (voor belastingen) zou tussen de 8 en 15 procent groeien. Het bureau-inkomen zou boven de 3 miljard euro uitkomen, een record. Het zou investeerders mogelijk toch over de streep trekken aangaande Grey, zeggen bronnen rond WPP.

De goede cijfers die WPP later in de week bekendmaakt, tonen een duidelijk herstel van de reclame-industrie. Niet alleen in de VS, maar ook in Europa zou het beter gaan (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in