Overslaan en naar de inhoud gaan

Misteli vervangt Productions voor Belevingscommunicatie

Misteli Productions, bureau voor belevingscommunicatie te Amsterdam gaat verder onder een nieuwe naam: ‘Misteli Belevingscommunicatie’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau is zich de laatste tijd steeds meer gaan specialiseren in belevingscommunicatie, zoals imago-ondersteunende en relatieversterkende events, tentoonstellingen, beurspresentaties of bezoekerscentra.
Véronique Misteli (creative director) benadrukt dat Misteli Belevingscommunicatie de identiteit van de organisatie of de boodschap als uitgangspunt neemt voor het realiseren van belevingsprojecten. ‘Hiermee onderscheid het bureau zich van het simpelweg plakken van ‘experience’-etiketten op het standaard entertainmentaanbod, dat tegenwoordig al zo vaak wordt aangeboden.’

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen jaar heeft Misteli Belevingscommunicatie concepten ontwikkeld en uitgevoerd voor Kidsadventure Rotterdam, het NBG en het Stedelijk Museum Alkmaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in