Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen jongerencampagne Glazen Huis

Het Glazen Huis, de nieuwe weekendserie van Avro, Tros en BNN, gaat niet adverteren in jongerenbladen. De serie wil zich meer op een breder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei tv-directeur Maarten van Dijk van BNN vrijdag bij de presentatie van de serie in Amsterdam. De uitspraak is opvallend, omdat de publieke omroepen met Het Glazen Huis vooral veel jongere kijkers naar Nederland 2 willen lokken. Politiek en omroepbazen zijn al enige tijd doordrongen van de noodzaak om meer drama uit te zenden. Met de weekendserie (zaterdag, zondag en maandag om 21.00 uur) geven ze daarmee een stevige aanzet.

related partner content for mobile comes here

Voor dit seizoen zijn van Het Glazen Huis 114 afleveringen besteld bij producent Endemol. In eerste instantie moet het programma per aflevering zeker 500.000 kijkers trekken, aldus Van Dijk. Later moet dat aantal groeien, temeer omdat een aflevering circa 70.000 euro kost (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in